AlininRafı

AlininRafı
@alininrafi
Burası Alinin Rafı, burası benim, bizim rafımız! Yeni bir kitap, raflardan gelen yeni bir hayat Kitap, Alıntı, Şiir ve Yorumlamalar... alininrafi.com.tr Instagram : alininrafi
Diş Hekimliği Öğrencisi
Kazakistan
4 Ağustos
9 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

AlininRafı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·250 syf.·
2025 2. kitabı
Lütfi Gülşen
9/10 · 35 okunma
Reklam

AlininRafı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Ray Bradbury
7.6/10 · 108,4bin okunma
KESİNLİKLE OKUMALISINIZ!!!
Puan vermedi·202 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
İlk okumaya başladığımda 'Bu ne ya?' gibi bir soru ile başladım. Beklediğim bir başlangıç değildi. Çok garibime gitti. Cümleler fazla süslü, sanki uzatılmak için yazılmış zannettim ve tüm kitap böyle diye düşünmeye başladım. Ancak bu harika eseri okudukça daha çok içine sürüklendim. Montag ve ekibi bir ihbar almıştı. Gittikleri olay yerinde kitapları yakıyorlar. O da ne? İtfaiyeciler ne zamandan beri yangın çıkartırlardı ki? Ee, buranın kuralları buydu tabi. Ama ben buna ilk başta anlam veremeden şaşırıp kaldım Bu karanlık dünyada okuma eylemi yok olmak üzereydi. Böyle bir dünyanın hayal edilebilir olmaması gerek. Kitaplar insanlara ne gibi zarar verebilirdi? Ne isterlerdi ki kitaplardan? Kitapların ne olduğunu, içlerinde neler saklı olduğunu itfaiyeciler bilemezdi. Ama Montag gördü ki insanlar bu kitaplar uğruna yanıyor. Demek ki içlerinde uğruna ölebileceğimiz bir şeyler var, değil mi? Kitabı baştan sona heyecan içinde bekleyerek okudum. Başta tuhafıma giden süslü cümleler aslında bu kitabın eşsiz parçaları. Her birini okudukça gözümde canlandı. Olmayan bir dünya ama olabilecek bir dünya!.. Hepsi gözümün önündeydi. Yaşanılan kavgalar, koşuşturmalar, olaylar ve daha fazlası. Uçaklar, insanlar, tazılar, tren rayları, nehirler, sular, böcek-taksiler... Okumayanlara şiddetle tavsiye edeceğim bir kitap Fahrenheit 451 Fahrenheit 451. Kesinlikle okuyun. Ben başladım, keşke dedim. Keşke, keşke devamı da olsa. O öğle vaktine gelseler. Sonda biten o sözleri Montag onlara söyleyebilse... Acaba neler olurdu? Neler olurdu sizce? Yorumlarda fikirlerinizi mutlaka belirtin, hoşça kalınnnn Ali
Edebiyat
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
Ne garip!
...şöyle bir bakın, insanlar ve dedikleri, dedikleri ve yaptıkları, yaptıkları ve sonuçları. Gerçekten çok garip...
Hayat ve İnsan