Kendinde bir şeyleri çözümlemek isteyenler için bir kitap olduğunu düşünüyorum.Yazar, sürece sabırlı bir açısını aşılamaya çalışıyor, farklı olayları ele alarak tutarlı çıkarımlardan formül oluşturmaya çalışmış.
Kitaptaki benzetmeler gibi açıklarsam; sevdiğim bir yemekte yan ürünleri yerken buldum.Ama doydum, diyebilirim.Bu tabii benim için geçerli bir durum da olabilir ama farklı bir bakış açısı için bu kitabı önerebilirim.