Kendinde bir şeyleri çözümlemek isteyenler için bir kitap olduğunu düşünüyorum.Yazar, sürece sabırlı bir açısını aşılamaya çalışıyor, farklı olayları ele alarak tutarlı çıkarımlardan formül oluşturmaya çalışmış.
Kitaptaki benzetmeler gibi açıklarsam; sevdiğim bir yemekte yan ürünleri yerken buldum.Ama doydum, diyebilirim.Bu tabii benim için geçerli bir durum da olabilir ama farklı bir bakış açısı için bu kitabı önerebilirim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖