Reha Çamuroğlu çok beğenerek okuduğum bir yazar. Nazar bir dönemin resmini çekiyor. Akıcı,keyifli,karakterler çok iyi oturmuş.Okurken kitabın içine giriyorsunuz,yaşıyorsunuz.Dönemi kilisenin her 2 yüzünede tanık oluyorsunuz.Otoritenin kadınlara karşı bitmeyen kinine bir kez daha şahit oluyorsunuz. Hristiyanlığın karanlık yüzünün belirtilerinin günümüz müslümanlığında filizlenmeye başladığınıda örnekler ile okuyorsunuz,ürperiyorsunuz.