Dostum ibrahim "Dünyanın en güzel gülü henüz açmadı" dediğinde ben onun bur gülistanda açacağını sanmıştım.Meğer o dikenler,diken yaraları,gözyaşları ve kan damlaları arasında açacakmış.
(Bir yerde ki, yok nâmeni takdir edecek güş Tayy-i nefes eyleme tebdil-i mekân et.)
Bir yerde söylediklerini anlayıp da takdir edecek bir kulak yani bir insan yoksa boşa nefesini harcama,terk eyle de git oradan