Alper Demirkol

Alper Demirkol
@alpermacit
Sevgi beğenmenin devamı değil miydi? Eğer göz beğendiyse gönül sevmez miydi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kişi kaybolsa da sevgisi kaybolmuyordu...
İnsanlar birbirlerine gülüyorlarsa aralarında nefret,birbirleriyle gülüyorlarsa aralarında sevgi çoğalıyordu.
Başımın üstünden yorgun bulutlar geçer,Aklımdan sen geçersin.
Hele de aşk yüzünden bu hale gelenlere deli denilmesi,deliliğin bu türünün bir hastalık olarak görülmesi bence insafsızlık.