Uzun bir aradan sonra okuduğum ilk romandı.Buna rağmen hiç sıkılmadan ve zevk alarak okudum kitabı. Karmaşık duygular içine giriyorsunuz bu romanı okurken :) Kendinizi romanın içinde hissediyorsunuz ve çok gerçekçi bir üslup var. Beğenerek tavsiye ediyorum.