Öykü

Öykü
@alwayshappy
DMden sohbet için yazmayın, youtube kanalınızı, seslendirdiğiniz şiirleri de görmek istemiyorum. :)
Değerlendirmeden yargıya varmak son derece tehlikelidir. Bu, savaş kaybettiren ölümcül bir kusurdur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir kadın dövülmeyi hak etmez, Mordred. Asla. Onlar el üstünde tutulmalıdır.
Hiçbirimiz aşkı nerede bulacağımızı seçemeyiz.
Hayatın senaryosunu değiştirmenin ağır bedelleri olduğunu ödeyenler bilir.
Dünyayı belli saatlerde ve sahip olduğumuz belli yaş ortalamalarına göre kullanmaya başlayacağız.Evimizden özgürce çıkmak,istediğimiz yere gitmek günümüz koşullarında artık para ile ilgili değil geçerli sebeplerle olacak...