Öykü

Öykü
@alwayshappy
DMden sohbet için yazmayın, youtube kanalınızı, seslendirdiğiniz şiirleri de görmek istemiyorum. :)
Yer yüzündeki acılardan utanıyordum Henüz göğe bakmadık.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir zaman " ben onu çok iyi tanıyorum " dememek lazım.
Şiir
Doğum tarihimi insanlık tarihine dahil etmeyin sakın. Ben gezerken sadece teğet geçtim dünyadan.
Şiir
ah nasıl da geçiyor zaman nefes nefese doğan sevdaya rağmen keşke bir şeyler keşfetseydik diyor insan ve mezarlık yoluna sapıyor hemen