Güzel bir kitaptı, kitap gerçek bir hayat hikayesini anlatıyor. Kitabı okurken çok ağladım ve kitap çok akıcı hemen bitiyor. Okumak isteyenlere öneririm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Macera kitaplarını severim, macera kitabı olduğunu gördüğümde büyük bir heyecanla aldım. Kitap gerçekten güzeldi, beğendim de almak isteyenlere de öneririm.
Jüpiter'den KaçışZübeyir Tokgöz · Timaş Genç Yayınları · 201856 okunma
Manga okumayı da severim ve bu kitabı okuduğumda beni hikayenin içine sürüklediğini hissettim, gerçekten çok güzel bir kitaptı, çok beğendim. Okumak isteyenlere öneririm.
Çok güzel bir kitaptı, gerçek hayat hikayesi olması da beni çok mutlu etti. Sanki okurken o olayları yaşamış gibi hissettiriyor. Herkese tavsiye ederim.
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma