Ben en çok yıldızla okyanusun aşkına aşık oldum. Okyanus, yıldıza olan aşkını dalgalarıyla görkemli bir şekilde sunuyordu. Yıldız ise bu aşka karşılık şehvetle parlıyordu. Bir gün yıldız bu sevginin karşısında daha fazla bekleyememiş, dayanamamış okyanusa doğru kaymış... O gün bir dilek dilemiş küçük kız, Okyanus ve yıldız çok mutlu olacaktı... Ama ne okyanus o gün ki gibi ihtişamlıydı ne de yıldız o gece ki gibi parlıyordu. O günden bugüne sessizlik hâkimdi okyanusa.