Biz senden razıyız sen de bizde razı git ey Ramazan.. Biz seni çok bekledik bu sene, Sen de bizi ahirette bekle.. Tut elimizden bizi Cennete götürmeden bırakma.. Biz seni Rahman’a uğurluyoruz, sen de bizi Rahmanın yanında Rahmetle an.. Ya Rab emanetini şimdiden sana teslim ediyoruz. Hakkını veremesekte Hakkın hatırına hakkını verebilenler arasına yazıver bizleride 🤲🏻
Bu Ramazan cümlemize Rıza-i İlahi ve Şefaati Rasul (sav) vesilesi olsun kardeşlerim 🤲🏻🌙
Nice nice Ramazan-ı Şeriflerde buluşmak duasıyla 🤲🏻