Bu kaçıncı hayatımı baştan aşağı değiştirmem, yeter ki gözüm kararsın o acımasız halime döneyim. Zalim olamam sizin gibi, zulüm etmem ama ölürken görürsem dönüp bakmam da.
Sosyal medyada b.ku çıkmış olanlardan
Standart yeterliliklere dahi sahip olamayan insanlar ilişkiler üzerine ya da cinsiyet rollerine sallıyor: "Kızlar şöyle giyinmek çok mu zor?", "Çocuk gibi değil kadın gibi giyinin", "Şöyle yapan/ yapmayan kızlar", "Hangi kadınlar eğlenmelik hangileri evlenmelik", "Evlilik çok saçma evlenmeyin".... Kendine göre gerek giyimi gerek de davranışları olarak birini belirlemişsindir. Bu normal bunda sorun yok ama asıl sorun kendi kafana uymayan erkekleri- kadınları aşağılayacak şekilde ele alman. Sevme ya da nefret et bu seninle alakalı neden o insan sana göre davransın ki, sen kimsin de senin düşüncelerine uymak için tercihlerinden ya da onu o yapan özelliklerinden ödün versin? Aşırı bencil, düşüncesiz ve basit hareketler. Hani siz söz de en iyisine ya da en mükemmeline layıksınız ya, diğerleri de en iyisi ya da mükemmel değil diye linçleniyor, sandığınız zirve tezek dağı. (: Ne samimiyeti var ne de gerçekten iyi bir farkındalık sağlayan tarafı. Buna rağmen çoğu ergen ya da ergen kafalı yetişkinler bunları izliyor. Ve bunlar o kadar çok ki bana bile düşüyor. "Ağzından s.çan insanlardan biri daha." deyip geçerken çok nadir ağzından konuşabilenler vardı. Bazı şeyler insanın içinde kalıp orada yaşanmalı çünkü bir özeli ya da değeri var. En saçması ve en acınası da heykel siparişi verir gibi kadın- erkek fiziksel özellik kriterleri koyanlar: Sevginin o tarz bir yüzeyselliği ya da şekli bile yok. Bir sınırı ya da isteğe bağlı hali de yok ki. Ansızın oluyor ve olduran kişi o sevginin somut hali. Sen sevgi biçimini ya da seviyesini seçersin. O sana bir insan da somut olarak görünür. Ama bir insana göre sevgi biçimi uyarlaması yok ki, saçmalığı burada. Acınalığı ise sevgiyi dahi basitleştirip iğrençleştirmeniz. Ve bunu da arıyor ya da bekliyor oluşunuz. Her şeyin gerçekliğinden
Duygu ve Düşünce
Reklam
Kitaplar zaten kıymetlidir ama yazarının imzasını taşıyınca bambaşka bir anlam kazanıyor.❤️ Sevgili Arsız Ölüm Latife Tekin
Hayata Dair
Euphoria (season 2)
aileni sevmemek başka bir şey, bir seçeneğin yok çünkü. Ama çocuğunu sevmemek… işte o biraz senin suçundur.
Dizi
Kabına sığmamak
Konfor alanı sizi rahatlatıyor gözükse de aslında gelişimin önündeki en büyük engeldir. Bazı yerler, bazı kişiler bizim için çok kıymetli olsa da... Gelişmemize engel oluşturuyorsa, kıymetlerini de yanımıza alıp başka yerlere göç etmeyi bilmeliyiz. Evet; bildiğin, sevdiğin bir yeri ve insanları bırakıp bilmediğin, belki de sevmeyeceğini düşündüğün yerlere göç etmek çok zor gelebilir. Ama gelişime kapalı bir yerde, aynı kişilerle devam etmek çok ziyan edici. Potansiyelini gösterememek, fark edilir olduğun halde görmezden gelinip hiç olmayacak işlere koşturulmak... Evet, bunlar zayi edici durumlar. İnsan, değerinin anlaşılmadığını gördüğünde, anlaşılmak istediği yerler hayal eder. Bu hayal gerçekleşse de gerçekleşmese de peşinden sürükleyerek en azından kişiyi değersizlik gördüğü yerden kurtarır. Sürekli gelişmeye açık insanların da en çok zorlandığı nokta bu olsa gerek: Kabına sığmamak...
Ama o anladı,o beni anladııı Dibine kadar,dibine kadar oooo
Müzik
Reklam
Reklam