" Şimdi geri dönüp bakıyorum da tüm yaşamım bir buluşmalar ve vedalar zinciriymiş gibi görünüyor. "Merhaba" diyorum. "Hoşçakal " diyorum .Sabreden sadece Dünya oluyor."
Bu ses yüreğimi nasıl da dağlıyor . Keşke bu sesi sonsuza kadar defedebilsem kulağımdan. Ama bana seslenen yüz sesin içinden tanırdım onunkini. Sadece onunkini duyardım. ..Tanrım, onun sesini unuttur bana , beni ona çeken, beni ona bağlayan her şeyi unuttur bana ;sesinin, yürüyüşünün, bakışının, sarılmalarının, tebessümünün hatırasını sil benden ; ey Tanrım, merhametli Tanrım, bir melek gibi gülümsediğini unuttur bana.