" Şimdi geri dönüp bakıyorum da tüm yaşamım bir buluşmalar ve vedalar zinciriymiş gibi görünüyor. "Merhaba" diyorum. "Hoşçakal " diyorum .Sabreden sadece Dünya oluyor."
"Yol karardığında yolunu ayırana dost denmez."dedi Gimli.
"Belki"dedi Elrond, "lakin gecenin çöktüğünü görmemiş olan, karanlıkta yürümeye aht etmemeli."
"Yine de ağızdan çıkmış yemin titreyen yüreğe güç verebilir."dedi Gimli.
"Ya da çökertebilir o yüreği." Dedi Elrond.