" Şimdi geri dönüp bakıyorum da tüm yaşamım bir buluşmalar ve vedalar zinciriymiş gibi görünüyor. "Merhaba" diyorum. "Hoşçakal " diyorum .Sabreden sadece Dünya oluyor."
"Adeiu,sevgili Werther!"
Sevgili Werther!Bana ilk kez sevgili diye hitap etti ve bu benim içime işledi. Bunu kendi kendime yüz kez tekrarladım ve dün gece,tam uyumaya giderken kendi kendime çeşitli konularda gevezelik ediyordum, birden şöyle dedim;"İyi geceler ,sevgili Werther!",sonra kendi halime güldüm. "
"Ah bu boşluk! Göğsümün içinde , şurada hissettiğim bu korkunç boşluk! Eğer onu bir kez olsun, bir kez olsun şu kalbe bastırabilsen ,bu boşluktan eser kalmaz diye düşünüyorum çoğunlukla.