" Şimdi geri dönüp bakıyorum da tüm yaşamım bir buluşmalar ve vedalar zinciriymiş gibi görünüyor. "Merhaba" diyorum. "Hoşçakal " diyorum .Sabreden sadece Dünya oluyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gerçekten değerli, hatta eşsiz bulduğum tek şey var, o da zaman.Zamanını istediği gibi kullanan kişi mutludur, zengindir.Bense efendiler, yoksulun yoksuluyum."
"Bu ses!diye inledi yürüyüp giderken."Yüreğimi nasıl da dağlıyor.Keşke bu sesi sonsuza kadar defedebilsem kulağımdan.Ama bana seslenen yüz sesin içinden tanırdım onunkini...sadece onunkini duyardım.Ey Tanrım,merhametli Tanrım,onun sesini unuttur bana ,beni ona çeken, beni ona bağlayan her şeyi unuttur bana; sesinin,yürüyüşünün, bakışının, sarılmalarının,tebessümünün hatırasını sil benden;ey Tanrım,merhametli Tanrım, bir melek gibi gulumsedigini unuttur bana.