"Ben böyle olsun istememiştim…
Ya sana çok yakın, ya senden çok uzaklarda olmalıydım
Aramızda aşılmaz engeller olmalıydı
Yüksek dağlar, derin denizler olmalıydı
Ya senden çok uzak olmalıydım
Aramızda aşılmaz engeller olsun istiyordum
Büyük dağlar, derin denizler olsun istiyordum
Sana gelmeye gücüm yetmemeliydi
Çaresizliğimin bütün hıncını mesafelere yüklemeliydim
Dağda yanan bir çoban ateşi gibi, gökte bir yıldız gibi
Seni görmeli, seni yaşamalı ve senden çok uzaklarda olmalıydım.
Biliyorum, güzelliğin yer altı nehirlerine benzer
Biliyorum, bir sır gibi güzelsin
Hani anlatılmaz duygular vardır,
Hani şarkılar vardır, sevip söyleyemediğimiz
Şiirler vardır unuttuğumuz, aşina çehreler vardır hani,
Zaman zaman hatırlayamadığımız
İşte sen o kadar güzelsin.
Ve ben o kadar karanlıklar içindeyim ki
Şunlar ellerindir diyorum, tutamıyorum.
Şunlar gözlerindir diyorum, bakamıyorum.
Düşün, kahrımdan ölmeliyim artık.
Ölemiyorum.
İnanmak, var olmaktır, bilirsin.
İnandığımız şeyler için yaşayalım
Nice sabahlar, nice aydınlıklar,
Gelecek nice günler için yaşayalım.