Bana daha önce duymadığım bir düşünceden, "zalim iyimserlik" diye bir kavramdan bahsetti Ronald: derin nedenleri içinde yaşadığımız kültürde yatan büyük bir sorun -örneğin obezite, depresyon, bağımlılık- karşısında insanlara iyimser bir dille basit, bireysel çözümler sunulması. Bunun kulağa iyimser gelmesinin nedeni, insanlara sorunun kısa zamanda çözülebileceğinin söyleniyor olması - ama aslında zalim bir yaklaşım, çünkü.sunulan çözüm o kadar sınırlı, derinde yatan nedenlere karşı o kadar kör ki çoğu insanda başarısız olması kaçınılmaz.