şiyar Beyaz

şiyar Beyaz
@ameddds
Devrimde aşka yer yok. Ya aşk ya devrim. Önce özgür bir yaşam, sonrası destansı bir aşk...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ne tuhaf değil mi? Ölüme giden yaşamda kalanı, yaşaması için teselli ediyordu...”