Tub

Tub
@amelialy
Çabalıyorum... Ama insanlık zor şey
"İnsanlar nerede?" diye Küçük Prens devam etti. "Çölde kendini biraz yalnız hissediyor insan." "İnsanların içinde de öyle hissedersin," dedi yılan, "arada pek bir fark yoktur."
Sayfa 99
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neden içki içiyorsun?" "Unutmak için," "Neyi unutmak için?" "Utandığımı," "Neden utanıyorsun ki?" "İçmekten,"
Sayfa 71
Alıntı
"Öyleyse sen de kendini yargılarsın," diye yanıtladı kral. "En zoru budur. Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan çok daha zordur. Kendini gerektiği gibi yargılayabilirsen, gerçek bir bilgesin demektir"
Sayfa 65
Alıntı
"Çocuklar, yetişkinlere karşı her zaman anlayışlı davranmalı."
Sayfa 26
Alıntı
"Ben var ya... İnsanlar hakkımda nasıl düşünüyorlarsa öyle yaşamaya çalışıyorum. Aslında hayatta anladığım tek iş de bu zaten."
Sayfa 209
Alıntı