Fatma Şahin

Fatma Şahin
@ametist_

Fatma Şahin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2020 4. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,2bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Siz keyifsizliği bir günah olarak görüyorsunuz, bu bana abartılı geliyor." -" Hiç değil," diye yanıt verdim." insan hem kendisine, hem de yanındakine zarar veriyorsa, bunun böyle algılanması yanlış değil. Birbirimizi mutsuz kılmamız yetmiyormuş gibi, bir de herkesin kendisini ara sıra sağlayabildiği sevinci elinden mi alalım? Keyfi olmadığı halde bunu gizleyecek, etrafındaki sevinçli havayı dağıtmadan buna yalnız başına katlanacak kadar iyi bir insan gösterin bana! Ya da bu, her zaman aptalca bir kendini beğenmişliğin körüklediği kıskançlıktan kaynaklanan, kendimizle barışık olmayışımızın, kendimize saygı duymayışımızın sonucu ortaya çıkan iç huzursuzluğundan başka bir şey değil mi? Mutlu edemediğimiz mutlu insanlar görüyoruz, dayanılmaz olan bu. "
Sayfa 31·Kitabı okudu
Sevgili dostum, yanlış anlaşılmaların ve tembelliğin, dünyada entrika ve kötülükten belki daha fazla yanılgıya yol açtığını bu küçük meselede bir kez daha anlamış oldum.
Sayfa 4·Kitabı okudu