“İnsan, yaratılışın orta yerinde yapayalnızdır. Ve bir insanın bedenine dokunduğunda, Novalis’in dediği gibi; gökyüzüne dokunmaz, bir yankılar labirentinin içine dalar.”
“Söyleyecek hiçbir şeyimiz olmadığı için sessiz kalmayız, eğer sessiz duruyorsak bu, söylemek istediklerimizi nasıl söyleyeceğimizi bilemediğimizdendir.” –Juana İn énes de la Cruz
“Eski bir öykü vardır. Bir gün bir öğrencisi Haham’a gitmiş, “Eskiden Tanrı’nın yüzünü gören insanlar varmış. Neden artık görmüyorlar?” diye sormuş. Haham da, “çünkü artık kimse o kadar eğilmiyor,” diye yanıtlamış. Irmaktan su çıkarabilmek için biraz eğilmek gerekir.”