Direnç arttıkça ampul parlaklığı azalır 💡
1000Kitap
Kömürü bitmiş ampul gibi yanıyoruz galiba sıcaktan ...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
(Rüya) (Alpay telefonla konuşuyordu gergindi.) Baron: Bugün yemeğe çıktığın kadını tanıyor musun sen ? Alpay: Tanışmak için Arkadaşça bir yemekti. Baron:Nasıl bir kadındı ? O mu sana teklif etti sen mi teklif ettin Alpay:O etti Güleç bir yüzle geldi,baya kibar biriydi. Sıcakkanlıydı. Burnunda siyah bir hızma vardı. Sosyetedendir diye düşündüm. Siyah saçlı yeşil gözlü ufak tefek bir kadın Ama ufak tefek olmasına rağmen baya alımlı Baya güzel bir kadındı 33 34 yaşlarında. Baron (Elini duvara vurur): Sen o kadına mal varlığından ve yüksek sosyeteye mensup olduğunu belli edecek şeylerden bahsettin mi? (Alpay sessiz kaldı) Bahsettin dimi ? Alpay: Bahsettim Zaten bebek’de yedik Adresimi sordu söyledim. Soy adımı sordu onu da söyledim. Servetimden bahsederken gülmeye başladı
Edebiyat
Ampül patladı..
İçimizdeki karanlığı aydınlatamayan Thomas Edison'a da yazıklar olsun..
insanlar nasıl evlilik yürütüyormuş ya hayretler içerisindeyim, bu işin büyüklüğünün ciddiyetinin yeterince farkına varmıyoruz bence. bende ampul yeni yanıyor 😶‍🌫️
1000Kitap
En sevmediğim iki kardeşimden birisi!
Mutfakta iş yaparken tokamı çıkardığı yetmiyormuş gibi saçımı geri bağlamadığı için tokam çorap lastiği sanılıp annem tarafından kesildi. Kumaşı yumuşak ve çok hoştu, gayet keyifle ve sevinçle takıyordum. Bir de bu darbe annemden geldi ya, daha çok gıcık oldum. 10 saniyede yine onun yüzünden (21) ikinci kez en sevdiğim tokamdan oldum. Bu hediyeydi bir de. Salonda misafir var diye sessizden devam ettik: Smack down ertelendi. Buna içerledim. Gıcıklığına yaptığı cinsiyetçi laflar üzerine dönüt aldı. Ağzına yapıştıramadığım için sevinçli ve dayak yiyemeyeceği için biraz gevşek üsluplu. Eğitim almış ama hayatının her anında uygulamıyor oluşu onun açısından hüsran verici olacak. Bu türü kaç yıldır gözlemliyoruz: Malum aileye katıldılar. Dümdüz odunluğuna zarifçe (!) dokunuşlarla ruh katmaya çalışırken bu türün annesi biraz sevgisine yenik düşüyor: Ondan çıktığı için her halini sevecek şekilde. Biraz kendilerini abarttıklarını da gösteren bir davranış bu tabi. Ben itinayla bunun altını çizerken anne tarafından da olumsuz karşılanıyorum ne yazık ki. Bu beni bazen yorsa da dile getirmekten yorulmuyorum. Aile sürüsünde hem su sızdırmaz hem de kanlı bıçaklı halimiz bu şekilde devam ediyor. Ben yerden yere vururken gerektiğinde bu türe ablalık da yapıyorum tabi ki. Her şeylerine göz yumamasam da bir noktada sevdiğim gerçeği var: Doğanın güzelliklerine aşık biri olarak onları sevmek beni zorlasa da. (:P Onlar için ben de her zaman güzel ya da mükemmel değilim: Görüldüğü üzere başkaları için basit eşya gibi dursa da ben eşyalarıma değer veriyorum. Amacı uğraşıp sinir etmek olan bu tür bireyimsiden sonra tokamın kesilmesiyle nasıl sevinci arttı anlatamam: Koliyle muz bulan maymundan daha çok sevinçliydi ve o ilkel dansı bile yapmıştı. İşimi tamamlamadan bırakamadığım için kendimi o
İnsan ve Duygular