Farkına vardım ki, artık değiştim.
Yok kayadan bir farkım,
Doğrulunca farkına vardım,
Sadece Rabbime boynum eğdim,
Asıl şimdi kendime döndüm.
Bundan sonra böylesi,
Rabbime sığındım çıktım yola,
Rabbime و dinime ں.
Bazı insanlar vardır, zorluğa gelemezler hemen pes edip unuturlar. Bazıları varıdır, zorluğu alt ederler istediğini elde ederler öyle yada böyle... Ama bazıları varki, zorluğa gösterdiği direnç kadar hayata da direnç gösterir ki hele şeytanın tuzağına düşmeden başarırsa asıl başarı ondadır. Asıl başarıya ulaşmak o kadar zorsa bu başarıyı seni başarısız yapacaklarla değil sana başarı sağlayacak olan Kerim olan yaradan dan yardim isteyerek başarırsın.... tabi bu yol zor olabildiğince zor ama caymak olmaz... inanç yeter insana önce Allaha inanacaksın sonra Allahın izniyle kendine...
Sil baştan hayat,
Sıfırdan başlamak güzel,
Herşey yoklukta,
Bir Rabbim var yanımda,
Hiç bir sıkıntı uğramaz bana,
Yanımda Rabbim varya,
İşte o yeter bana....