Emir

Emir
@anarkh33
“İnsan temiz duygularla olduğunda ne kadar rahat oluyor.”
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanlar, mutsuz olduklarında daha çok hata yaparlar.”
Alıntı
“Kibarlık, incelik tek yanlı olmaz! Karşılıklı incelik yapılmalı, saygı böyle gösterilir.”
Alıntı
“Kitap okuyarak içimde yükselen duyguları bastırmayı tasarlıyordum.”
Edebiyat
“Ne ben herhangi bir kişiye benziyordum ne de herhangi bir kişi bana. ‘Ben tek başınayım, onlarsa hep birlikte!…’ diye derin hayallare dalmaktan kendimi alamıyordum.”
1000Kitap