"Bilmeni isterim ki," dedim, "bunu, yanlış yaptığın her kadın, öldürdüğün her çocuk, incittiğin her kişi için yapıyorum. Ama en çok da Des ve annesi için, kendim için yaptığımı bilmeni istiyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir dakika yalnız konuşabilir miyiz ?" diye sordu.
Kaşlarımı kaldırdım. "Seninle en son bir araya geldiğimizde beni ölümüne kırbaçlatmıştın...
Etraftaki bazı Gece perileri memnuniyetsiz sesler çıkardı.
Bu kalbimi sıkıştırdı. Beni ona karşı savunuyorlardı. Bunu beklemiyordum. Beni kabul etmelerini bile beklemiyordum.
Sakin kendinden korkma, Melek. Sen tam da olman gerektiği gibi birisin. Ateşten küle, şafaktan alacakaranlığa, ben daima seninim. Karank yok olana dek.
-Pazarlıkçın