Nuri Bilge Ceylan, bir röportajında şöyle diyor: "Mütevazılık falan hiçbir zaman gerçek bir üst değer olmamıştır bizde. Bir ortamda mütevazı olmaya kalkarsanız saygı hemen azalmaya başlar, hissedersiniz."
Hep onların evinin önünden geçiyorum ve çoğu zaman annemle babamı balkonda görüyorum. Bir gün o balkonda kimsenin oturmayacağını düşünmek, içimdeki teraziyi yeniden ayarlıyor ve hiçbir şey o kadar büyütmeye değmez dememe neden oluyor.