Yanımda değildin elbet olmanı da beklemiyodum
Sadece bir gün o kapı açılır diye umuyordum
Ne kapı açıldı ne de ayak sesin geldi
Artık sesini bile yakınımda duymuyordum
Hayallerime bile gelmiyordun
Yavaş yavaş gidiyordun
O yosunlar kuruyordu, seni unutuyordum
Anılarım artık aklımda canlanmıyordu
Geçmişe de gitmiyordum
Geleceğe bakıyordum
Orada yoktun, gelmeyeceğini biliyordum
Sadece bir ses verseydin bana
Ayaklarım mahvolana kadar koşardım yanına
Sadece sev istedim beni
Haber bile vermeden çektin gittin
İlla bir gün denk geliriz
O zaman yüzüme nasıl bakarsın
Onu bile düşünmedin
Beni bıraktığın için neden düşünesin ki
O kadar basit ki her şey senin için
Sevgimi bile yarıştırmaya meyilliydin
Gördüğüm yer TT/anemoia