ş

günün en güzel saati..
orhan kemal’in ağlayarak yazdım dediği romanı.. okuyan var mı? yorumlarda tartışalım💖
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yalnızlık da bir işkence türü olarak kayıtlara geçsin, tecrübe ettim.
Sayfa 164·Kitabı okudu
“güvendiğiniz dağlara kar yağdığında, üzülmeyin. kıç üstü oturun ve sessizce aşağı doğru kayın. baharı görene kadar…”
Sayfa 160·Kitabı okudu
sonra bir gün hiç hesapta yokken, hiç beklemezken, başka âlemlerdeki seyrini tamamlıyor senin olan şey, çıkıp geliyor ve seni buluyor.
Sayfa 106·Kitabı okudu
her şey insana yazılıyor diye düşündü; ama bazen ulaşmıyor. bilmediğimiz nedenlerle dolaşıp duruyor hayatın içinde. bazen yanından geçiyor insan yazgısının, bazen elinden tutuyor ama bunun kaderi olduğunu anlamıyor.
Sayfa 106·Kitabı okudu