Bir defasında sormuştum babama. "Biz de gidebilir miyiz?" diye. Yalvarmıştım hatta. "Baba, bizi de götürsünler!" Dordor'la Harmin'in teknelerine binip yeniden doğmak için başka kıyılara ayak basabilirdik. "Lütfen, baba, biz de gidelim!" Bakmıştı suratıma. "Bizim işimiz" demişti. "Gideni göndermek... Gitmek değil!" Bizim işimiz öldürmek, ölmek değil, der gibi...