Yazarlarımızın yeterli bilgi birikimi olmadan, nerden kaynak aldıkları belli olmayan bilgilerle toplumu sağlık açısından yanlış yönlendirmelerine değinmek istiyorum. Günümüzde özellikle aşı karşıtlığı ve florür karşıtlığı yapan kendisini araştırmacı yazar olarak gösteren yazarlarımız mevcut. Toplumsal olarak ihtiyacımız olan, sağlık açısından gerekli olan florür ve aşı hakkında doğru bilgileri ancak bu konuda yetkin olan doktor ve diş hekimlerinden alabilirsiniz. Fakültelerde bizlere ilk öğretilen şey "ÖNCE ZARAR VERME"dir. Vee lütfen unutmayalım "Her madde zehirdir. Zehir olmayan madde yoktur. ZEHİR İLE İLACI AYIRAN DOZDUR!" Florür yeterli dozda kullanıldığı takdirde dişler için yararlıdır ve gereklidir! Bu kanıta dayalı bir bilgidir! Unutmayalım diş çürüğü bir hastalıktır! Sağlık ağızda başlar! Sağlığımızı hekimlerin öneri ve tavsiyeleriyle ve onların reçeteleriyle koruyabiliriz. Hekim olmayan, bu konuda yetkin olmayan insanlara lütfen itibar etmeyiniz! Sağlıkla kalın!..