Ne güzel bir insansın. Ne güzel bir kulsun. Farabiyi övmemek elde değil gerçekten düşünceleri felsefesi ilmi o kadar değerli birisin ki öğrettiklerin için sana çok çok teşekkürler ediyorum ve herkesin okuması gereken bir kitap oldugunu düşünüyorum. Farabi - Var mısın ki Yok Olmaktan Korkuyorsun?