Kitabı çok övuldüğü için aldım evet içinde bazı dualar toplu halde mevcut ama arştırmadan okumadım yinede ancak yapılan zikir sayıları falan saçma geldi ayrıca var olan seyleri kendi meziyeti gibi gösterilmesi rahatsızlık verirci yinede cok kötü degil bilinçli okunursa faydanılacak türden
El VedudTuğçe Işınsu · Feniks Kitap · 2018661 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Harika bir kitap eski istanbulda yaşamış soylu bir kadının yoksul bir hayata yeni istanbula alışmaya çalışması sırasında yaşadığı çıkmazlar başarılı bir şekilde yansıtılmış
Leyla'nın EviZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 201735,4bin okunma