İnsan neyle yaşar bilinmez ama sevgiyle yaşaması gerektiğini bilmesi kesinn :))))
Sen nasıl bir kitapsın böyle... Nasıl başarabilirsin ki beni kendi iç dünyama ve dünyanın en kirli oyunlarının birine konuk etmeye? Sen kitapsın kendine gel!
Kısaca bahsetmem gerekirse, insanı tekrar tekrar düşünmeye iten, dünyada insanı insan yapan tek şeyin iyilik olduğunu, açgözlülüğün sonucunun insanoğlunun sonu olduğunu, her şeyin en iyisi olmasını düşünüp çabalarken aslında kendimizi hırsımızın kölesi olmasına bilet hazırlarken bulduğumuzu bizlere çok güzel aktarıyor kitap. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum iyi okumalar şimdiden...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ama bu hayatta hiçbir şey uzun sürmez; ikinci kez duyduğu mutluluk da, ilkine oranla pek cansızdı. Üçüncü kez duyacağı mutluluk biraz daha zayıflayacak, en sonunda da yok olup gidecekti. O da eski ruh haline dönecekti, tıpkı taşların suda sektirilmesiyle oluşan halkaların bir süre sonra kaybolması gibi...