Kitap hiç beklediğim gibi değildi bu yüzden ilk bölümü bayağı meraklı okudum, hatta kitabın çok iyi olacağını düşündüm ama ikinci bölüme gerek var mıydı çok merak ediyorum. Baldız baldan tatlıdır hikayesini iki taraflı da okuduk resmen. Eniştesinin dilinden okumak oldukça kötü bir deneyimdi. Kitaba olan merakım gitti , adam ne zaman yok olacak diye bekledim. Bi durumun rahatsız hissettirmesi gerçekçi olduğu anlamına gelmiyor, gerçekten tek düşündüğüm gereksizlikti. Buna rağmen üçüncü bölümü aşırı iyi buldum. Kitap sadece üçüncü bölümden oluşsaydı herkese önereceğime eminim. Ayrıca ablasının anlatması sözde başrolümüze yakın olabildiğimiz tek anlardı, çünkü ablası yonğhe'nin eski davranışlarını, sözlerini bizlere hatırlatıyordu. Derinliği olan da tek kısım olduğunu düşünüyorum, benim için arafta kalan bir kitap oldu.