Sevgili annebülbül, sen bu uygulamaya okuduğun kitapları ve bu kitaplarda altını çizdiğin satırları kaydetmeye geldin. Amacın ne beğeni almak, ne de başkalarına yol , yön, yöntem, yordam göstermek. Hele ki arkadaş dost kazanmak hiç değil. Kendine yıllar sonra da baktığında hatirlayabilecegin, arşiv oluşturmak için buradasin.
İşte bu yüzden uygulamada tesadüfen karşına çıkan diğer kullanıcıların profil fotoğrafları ile kitap incelemelerinde oluşan o büyük ama çok büyük tutarsizlikları, yapay zekaya hazirlatıldığından şüphelendiğin incelemeleri ciddiye alma. İnsanoğlu her daim kendisini boy aynasında değil dev aynasında görmeye meyillidir, insanların bir arada olduğu her yerde bilinçaltının ilk amacı karşı cinsi etkilemek ve kendi cinsine liderlik taslamaktır. Sen başkalarını incelemeyi bırak, kendi derdinle uğraş. Başkalarına bakmak, kibir ve enaniyet getirir, getirmiştir. Kişi kınadığını yaşamadan ölmez, Allah her şeyi hakkıyla gören, çok büyük ve kudretli, lütuf sahibidir.