Varlığımın başlangıcında annem beni kendi yoluma uğurlarken tek bir görev yükledi: Hayatta kal ve kazan. Ailenin anlaşılamayan kara koyunu/ lanetlenmis olarak, yuvadan uzak, silahların gölgesinde hayatta kalmaya çalıştim. Kuralsız bir firari gibi sokaklarda koşuyor, anı yaşıyordum Çoğu dostum yarını bile göremedi. Doğruyu savundukları ya da kabuğuna çekildikleri için, bir ömrü dört duvar olmadan tükettiler. Peki ; kimler , kimler biliyor ? bütün olan bu Cevapları ? nere de gizli? Büyüklerimizi sorguluyorum ; onlar bizden çok daha yaşlı ve gördü ama onlar bile ne bana ne sana yolun sonundaki o ışıktan bahsedebiliyor Çünkü onlar da bilmiyor. Zihnimde bin bir düşünce dönüp duruyor... Bil ki ; insan, parmaklıklar ardına girmeden de pekala zindanlarda çürüyebilir.🙌🏼
Feridun Düzağaç-Düşler sokağı
"Sevdadandır", "Sevdadandır" "Sevdadandır," dedi annem, "aldırma" "Aldırma, gel yanıma" "Sevdadandır," dedi annem, "aldırma" "Aldırma, gel yanıma"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen sevinince annem gibi, rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına.
Eve vardım ve annem direkt aç mısın diye sordu, evet anne çok açım..
Kanserli hastanın saç kazıtma sahnesi… Hepimizin ağladığı sahne dimi Annem bu sahneyi 3 kez yaşadı… Ve ben bu hayatta 3 kez öldüm Daha kaç kez ölürüm bilmiyorum
Annem memlekete döndü ama ben 5 6 gün sonra görebileceğim 🥹🥲