9/10
·392 syf.··
2026 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2026 00:00
Spoliersiz Kısım Öncelikle kitap bence çok akıcıydı. Hızlı bitebilecek bir kitap. Ben yavaş okumama rağmen 3 ila 4 saatte bitti. Kitabın vermeye verdiği mesaj çok kıymetliydi. Hassas biriyseniz bu kitap sizi biraz etkileyebilir. Kan, vahşat vb. yok ama karakterimizin sık sık anılarını okuyoruz. Anılar da genelde sevgisizlik üzerine olan anılar. Bence güzel bir kitaptı. Ve yazarın dili 17 numarada beri epey gelişmiş. İyi okumalarr SPOİLERLI KISIM Harikaydı. Gururdan daha fazla nefret ettiğim biri varsa o da Poyraz ın annesidir. Çünkü en azından babası kötü biri olduğunu belli etmiş ama annesi hem iyi davranıyor hem de onu en çok yaralayan o bence. Zaten babasının Poyraz a asıl zarar vermesinin nedeni annesi. Yok anneni üzdün yok annen ağlıyor yok annen beni sevmiyor seni seviyor. Sen HAYIRDIR? Sinir krizi geçirdim ciddi anlamda. Murat'a da üzüldüm bence Ekin'le olsalar çok tatlı olurdu. Ama Poyrazla da mükemmel oldular bence. Çok keyif aldım. Böylece bu tatlı (!) evrene de veda etmiş oldukk
Altı SaniyeFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025420 okunma
Yaralı kralımsı zorba ezik
7/10
·320 syf.··
2026 94. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2026 20:14
Sonunda bittiler. Öncelikle bu 3 kitaplık bir konuya sahip bir çift değildi. İlk kitapta Aiden, Elsa’yı bildiğin taciz edip zorbalıyor ve iki yıl boyunca zorbalanmasına izin veriyor. Final kitabında gördüğümüz o travmatik ve duygu dolu o geçmiş bağları, asla ilk iki kitapla uyuşmuyor. Aiden; sapık, zorba, ruh hastası. Neymiş geçmişte Elsa’nın annesi on gün onu kapatmış. Bu süre zarfında Elsa onun aç ve susuz kalmasına engel olarak yanında olmuş ve onu çok sevmiş. Ona minnettar bir geçmiş çizilirken ilk iki kitaptaki zorbalık da neydi? Elsa, sima olarak annesinin klonu gibi ve ilk görüşte Aiden’ın öfkeyle ona yaklaşmasına tamamım. Travması tetiklenmiştir falan… Ama Elsa’ya asla seni annen olarak görmedim falan diyor. Ee? Neymiş kız onu hatırlamıyormuş falan… Ee? İki kitap boyunca kızın anne ve babasının yüzünü bile hatırlayamadığını bile bile eziyet çektirdi. Neymiş yaralıymış paşam. 3. Kitabı çok sevdim ama bu kadar duygusal travma deneyimi, Aiden’ın zorbalığa göz yumuşlarına cevap olmadı. Yine söylüyorum 3 kitaplık bir olayları yoktu Levi > Aiden
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024692 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·384 syf.··
2026 32. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 14:46
Kıskançlık ve kendi hayatında tutunacak hiçbir şeyinin olmaması insana neler yaptırabilir bu kitapta birebir var.Her şey Lizzy sanılan kişinin ölmesiyle başlar ve sonra hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ortaya çıkar. Tamamen seyir keyfi veren güzel bir kitaptı,bir çırpıda bitti.
Sevgiler, AnnenIliana Xander · Juno Kitap · 2026321 okunma
9/10
·272 syf.··
2026 16. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 22:03
Bu haziranda Vidar ile tanışmak beni çok keyiflendirdi. Vidar beni çok düşündürdü. Çok çok kötü giden günlerin içinde eski bir telefon numarasını çevirdin veee karşında ölmüş baban!… Rüyama bile girmeyen adam telefonun ucuna düşer mi acaba? Ah çevirsem tuşları, gelir mi sesin? Sonra başka gün bu sefer ablan, annen ve sen! Küçük sen… Harika bir kitap okuduğumu düşünüyorum. Çok keyif aldım. Çevirisi de çok iyiydi ki aktı gitti diye düşünüyorum. Yonca Mete Soy ‘a teşekkürler Kitap iki zamanda kayıyor, kahramanımız bir mevcut zamanındaki hayatında bir dizi zorlukla uğraşıyor ve zorluk içinde hatırlamadığı bir zaman dilimini bulmak için uğraşıyor. Bir de telefon ile gittiği 8 yaşındaki halinin yanında bağlandığı hep aynı günü kronolojik sıralarken aradaki boşlukları doldurmaya uğraşıyor. Ve bu iki olay birbirine bağlanıveriyor… Çok keyif alarak okudum, sizlere de mutlaka öneriyorum. Keyifli okumalar
17 HaziranAlex Schulman · Timaş Yayınları · 20261,529 okunma
ILIANA XANDER - SEVGİLER ANNEN
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Şubat 2026 00:00
-spoiler değildir Sevgiler, Annen okuduğum en sürükleyici psikolojik gerilimlerden biri oldu bu yıl. Kısa bölümleri sayesinde sürekli diri kalan merak duygusu ve ustaca kurgulanmış bir hikâyesi vardı. Her bölümde yeni bir ipucu yakaladığımı düşünürken, beni şaşırtmayı başardı. Gerilim ve aile sırları ekseninde ilerleyen, temposu hiç düşmeyen bir okuma deneyimiydi. Yazar Iliana Xander’ın farklı mahlaslarla 20’den fazla roman yayımlamış olması da oldukça etkileyici. Sevgiler, Annen Iliana Xander
1000Kitap
Sevgiler, AnnenIliana Xander · Juno Kitap · 2026321 okunma
9/10
·384 syf.··
2026 62. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2026 21:11
Çok güzel kurgu, çok güzel hikaye bir o kadar kötü anlatım dili :) Şahane merak uyandıran ve aaa nidalarıyla okuyacağınız bir kitap olduğundan emin olun ama o kadar basit bir dille yazılmış ki, iyi mi kötü mü bilemedim. Hatta ilk sayfalarda neden bu kadar uzadı hikaye diye bile düşündürüyor anlatımın yavanlığı. Gelgelelim buna rağmen çok hoş bir son sizi bekliyor.
Sevgiler, AnnenIliana Xander · Juno Kitap · 2026321 okunma