"Ormana gittim, çünkü bilinçli yaşamak istiyordum.
Derinlemesine yaşamak ve hayatın iliğini emmek istiyordum!
Yaşamdan olmayan her şeyi bozguna uğratmak,
Öldüğümde aslında hiç yaşamamış olduğumu fark etmemek."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Tıp, hukuk, bankacılık -bunlar hayatı sürdürmek için gereklidir. Peki ya şiir, romantizm, aşk, güzellik? Bunlar ise uğruna hayatta kaldığımız şeylerdir!"