Film ve kitabın alakası yok, öncelikle bunu bilmeniz gerekiyor. Normalde kitapları filmlerden iyi bulurum ancak ben "iki farklı senaryo" gözüyle baktığım için (gerçekten öyle ama) aralarında seçim yapamıyorum.
İkinci olarak kitap Wonder Woman kitabı olarak geçmese daha başarılı olabilirdi. Herkes (ben de dahil) Wonder Woman kitabı diye aldı ancak kitap Savaşgetiren'i anlatıyor. Ayrıca Diana ve Alia'nın arkadaş olmasını, arkadaşlıklarının anlatılmasını çok isterdim.
Onun haricinde kitaba toplam 3 defa başladım ve hepsinde daha bir bölümü bitirmeden sıkıldım, bıraktım. En sonunda kendiimi zorlayarak okumaya başladım. Yani ilk başlarda sıkılabilirsiniz ama bırakmayın.
Sonu gerçekten çok şaşırtıcıydı. Okurken "nasıl ya????" diye şaşırıp yerimde tepiniyordum.
Uzun lafın kısası büyük umutlarla başlamazsanız seveceğiniz bir kitap.