gwyn

gwyn
@annwn
Artık geçmiş yoktu ve çok uzun süre gelecek de olmadı.
O kendi dünyasında yaşıyor, ben de benimkinde. Onun benimle yapacak bir işi yok, benim de onunla.Good Bye Lenin-2003
Reklam
Önümde Altın Hollywood'un hayali ışıldıyordu. Ardımda hiçbir şey yoktu, her şey önümdeydi, yoldayken hep olduğu gibi.
Dünyadaki vadilerin en hareketli ve görkemli olanlarından birine adım atmak üzereydim, San Joaquine'e, kaderime harikulade bir kadın tanıyacağım, onu seveceğim ve eve dönmeden önce nice çılgın serüvenlerden geçeceğim yazılı olan yere.
Amerika'nın hikayesi budur işte: Herkes yapması gerektiğini sandığı şeyi yapar.
Parıltılı caddenin ötesinde karanlık vardı, karanlığın ötesinde de Batı.