anonim

anonim
@anonimdost
Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
Sayfa 31
İlişkiler
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir? Herkes öleceği saati bilseydi, geriye sayım ne kadar zor olurdu, düşünsenize. Geçen her dakikayı bir tabut çivisi gibi algılamaz mıydık?
Sayfa 31 - Doğan Yayıncılık
Edebiyat
Müzik, edebiyat gibi duyguları anlatmıyor, bizzat yaşama anacını güdüyordu. Bu da işe yaramaz bir şeydi, çünkü benim duyguları yaşamaya değil, öğrenmeye ihtiyacım vardı.
Sayfa 21 - Doğan Yayıncılık
Edebiyat
Hepimiz öleceğimizi biliriz ama öldürüleceğimiz aklımıza gelmez.
Sayfa 17 - Doğan Yayıncılık
Edebiyat
İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.
Sayfa 16 - Doğan Yayıncılık
Edebiyat