anonim

anonim
@anonimdost
Bir insana bir insan herhalde yeterdi. Fakat o da olmayınca?
Sayfa 147 - YKY
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyordum, senelerde söylense bitmeyecek şeyler...
Sayfa 76 - YKY
Edebiyat
Dünyada bana hiçbir şey, tabiattan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Sayfa 71 - YKY
Edebiyat
..bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.
Sayfa 128 - YKY
Edebiyat
..ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Sayfa 92 - YKY
Edebiyat