antoinette

antoinette
@antoinette
•söylediği son şarkı elveda zalim dünyaymış 🧘‍️
umut hep olmalıydı...yaşam sürdükçe!
1000Kitap
Reklam
Huzur getirebiliyor musunuz onu söyleyin. Yüksek dozda ihtiyacım var da.
1000Kitap
Kendini tutup, önümde ağlamayarak kandıramıyordu, ben onun kalbinin hıçkırığını duyabiliyordum.
1000Kitap
"Yürü, gidiyoruz. Deliler delice şeyler yaparlar."
1000Kitap
Duygular hep vardı, ama gizlenmek zorundaydı.
1000Kitap
Reklam