Çerezlik bir kitaptı. Rom-com severlere tavsiye edilir. Su gibi akıp gidiyor, iki yazarın ortak yazdığı bir kitap olmasına rağmen kalem farklılığı hiç belli olmuyor. Uzun süre bu karakterleri düşünüp acaba napıyorlardır diyebilirim. Kitabın tek kötü yanı bitmesiydi. Yazarcım(lar), devam kitabı beklerim.