Pınar

Bugünlerde insanlar kendilerine bir şey olmayacağından çok emin görünüyorlar.Başkaları ölecek ben yaşayacağım.Sonuç yok, sorumluluk yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Hepimiz birbirimize benzemeliyiz.Hiç de,anayasanın dediği gibi,kimse eşit ve özgür doğmamıştır.Herkes eşit yapılır.Her insan bir diğerinin sureti olunca herkes mutlu olur,ortada çekinilecek korkulacak herkesin kendisini yargılamasına yol açacak dağlar yoktur.İşte böyle! Bitişik evdeki kitap, dolu bir silahtır.Yak gitsin.Silahtan kurşunu çıkar.Adamın kafasını kopar...'
Edebiyat
'Bizim rahat bırakılmaya ihtiyacımız yok.Ara sıra bir şeylerden gerçekten rahatsız olmamız gerekiyor.Ne zamandan beri gerçekten böyle rahatsız oldun ? Önemli bir şeylee hakkında, gerçek bir şeyler hakkında.'
Edebiyat
'Geçen gece, son on yıldır kullandığım gazyağını düşündüm.Ve kitapları düşündüm.İlk kez anladım ki bütün kitapların arkasında bir insan vardı.Her birini bir insan düşünüp yaramıştı.Bir insan onları kağıda dökmek için günlerini veriyordu.Ben bunları düşünmeyi bile daha önce asla düşünmemiştim.'
Edebiyat
'Fakat bir grup insanı bir araya getirerek,sonra da benim konuşmama izin vermemek sosyallik değildir bence.Ya sence? Bir saat televizyon dersi,bir saat basketbol,bir saat resim ve yine spor....Fakat biliyor musun biz asla soru soramayız;onlar cevapları boca ederler... Bu benim için hiç de sosyal değil.Bir sürü gibiler, içlerine su boşaltılıyor, altlarından dökülüyor,onlar bize bunun şarap olduğunu söylüyor,oysa değil.Gunun sonunda bizi o kadar yoruyorlar ki,hiçbir şey yapmadan yatağa girmekten ..... başka bir şey yapamıyoruz.'
Edebiyat