azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Senin kalbindekini almak için cebinden bir şey veren ne kadar kördür!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer kış, “Bahar yüreğimdedir,” deseydi, ona kim inanırdı.
Sana açıkladıklarında değil, açıklayamadıklarındadır insanın gerçeği.Bu yüzden, onu tanımak istediğinde söylediklerine değil,söylemediklerine kulak ver.
Kuş tüyünde uyuyanların gördükleri düşlerin toprak üstünde uyuyanların düşlerinden daha güzel olmadığını bildiğim hâlde,hayatın adaletine olan inancım nasıl azalır?
Çünkü, her şeyi değiştirebilen sevgi ve ölümdür yalnızca.