Applepie

Applepie
@applepie
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı,kimseden güzel,kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok.Kimse için en iyi değilim.Daha değilim.Bu devasa iddasızlığımın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım..
Hiç kimse sizi anlamayacak Hiç kimse aklınızdan geçenleri bilemez Çünkü kimse müneccim değil İçinizdekileri söylemezseniz size de dert olmasın
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Susanlara hiç birşey sormayınız..
İlişkiler
Mutlu bir Pazar günü olur mu?
1000Kitap
‘Başarmak kazanmak değildir, üzerine düşeni hakkıyla yapmış olmaktır. ‘
1000Kitap
Bana hiç sordun mu ? Senin gittiğin şehir cehennem olsa ben gelirdim. Sormadın, Ve bilmiyorsun.. Şimdi de gidiyorsun.
Şiir