Kendimi bildim bileli,bütün günlerimi,haberim olmadan ve nefsime itiraf etmeden,bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün diger insanlardan kaçmıştım.
İçimde,bir yolculukta tanışıp alıştığım,fakat pek çabuk ayrılmaya mecbur olduğum bir insana veda eder gibi bir his vardı.Artık bu sergiye ayak basamayacağımı biliyordum.İnsanlar,birbirlerinden hiçbir şey anlamayan insanlar,beni buradan da kaçırıyorlardı.